четвер, 8 квітня 2021 р.

Всесвітній день здоров'я!🏋️⛹️⛹️‍♀️🚴‍♀️

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році. Метою святкування є підкреслення важливості здоров'я кожної людини і людства в цілому.

Тому, 07.04.2021 року, педагог-організатор та вчитель фізкультури Красуцька М.В. провела цікавий урок з учнями 3-Б класу ОЗ " Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів" на тему: "Здоров'я - найбільший скарб".Вчитель поглиблювала знання учнів про здоров’я, формувала уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювала уявлення про необхідність фізичної активності для фізичного розвитку; навчала дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.

На уроці діти виконували багато цікавих завдань: розподіляли їжу на корисну та шкідливу, давали пояснення корисної та шкідливої їжі, з'єднювали прислів'я, грали у гру "Так або ні", створювали особистий журнал " Корисна їжа яку я вживаю. Шкідлива їжа від якої хочу відмовитись".

Протягом уроку панував веселий та радісний настрій!)








Немає коментарів:

Дописати коментар

Освітня конференція 2022

  Цьогорічна освітня конференція була особливою: здавалось,що все життя почало свій відлік з 24 лютого. Директор ОЗ Оксана Федевич розповіла...