четвер, 2 квітня 2020 р.


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (КВІТЕНЬ)

Українська мова
5-А,Б,В   Вивчити ʂ58, виконати впр. 459 (усно), 461, 463, 465.
Опрацювати ʂ59, виконати впр. 468 (усно), 469 (проєкт)
Вивчити ʂ60, виконати впр. 471 (підкреслити граматичні основи)

6-А,Б    Вивчити ʂ54, виконати впр. 450, 454

Вивчити ʂ55, виконати впр. 456, 460

Вивчити ʂ56, виконати впр. 471, 472

Вивчити ʂ57, виконати впр. 477, завдання 1-12 (с.207-208)

7-А,Б  Вивчити ʂ45, виконати впр. 470, 480

Вивчити ʂ46, виконати впр. 487, 49

Вивчити ʂ47, виконати впр. 498, 503

Вивчити ʂ48, виконати впр. 509, 516


8 клас

Опрацюв. парагр. 32     Впр.319, 321

пар.33      Впр.332, 336

пар.34       Впр. 348, 349
парагр. 35    Впр.357, 361

9-А,Б,В    Вивчити ʂ31, виконати впр. 384, 387, 395 

   Вивчити ʂ32, виконати впр. 400, тести (с.183-184)     

   Вивчити ʂ33, виконати впр. 410, 411



11 класи. УКРАЇНСЬКА МОВА. Квітень 2020
ОПРАЦЮВАТИ. ВИВЧИТИ

Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів                               і омонімів
Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів
Стилістичні особливості слів іншомовного походження
Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика
Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.

ОПРАЦЮВАТИ: Параграф 38. Вправа 382, 386 ( стор.173-176);
                               Параграф 39. Вправа 398-399 (стор.177-181).
                              Параграф 40. Вправа 404(вивчити напам’ять)
Тести в Інтернет-ресурсах.

Додатково готуємося до ЗНО. Тестові зошити 2010-2019рр.

Завдання та відповіді  на тести ЗНО 2010-2019 рр. https://osvita.ua/test/answers/




ПОВТОРИТИ. Робота з підручником
Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком
Підручник стор. 118-122. ТЕСТИ ст. 122
Звертання
Підручник стор. 123.
Вставні конструкції
Підручник стор.124. Тести стор. 127-128
Однорідні члени речення. Однорідні означення
Підручник стор.128-131. ТЕСТИ стор. 133-134.
Відокремлені означення
Відокремлені прикладки
Відокремлені обставини, додатки
Параграф. 31-32. ТЕСТИ 322,146-147

Двокрапка, тире в складному реченні.
Підручник. ТЕСТИ  вправа 345 (стор. 151), вправа362(стор. 159-160), вправа 372(стор. 163-164), вправа 380 (стор. 167-168)
ТЕСТИ стор.169-170

Українська література

5-А,Б,В   Прочитати Є.Гуцало «Лось» (с.203-210)  Виконати завд. 1-12 (с.210-211) усно, завд. 1 (с.211) письмово. Прочитати М.Рильський «Дощ», «Осінь-маляр…» . Виконати завд. 1-12  (с.214) усно. Вірш «Дощ» напам’ять. 

6-А,Б Прочитати Л.Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» (с.186-227). Виконати завд. 2 (с.201), 10 (с.228) письмово, завд. 1-12 (с.230) усно. Прочитати байки Л.Глібова  (с.234-240) Байка «Щука» напам’ять.

7-А,Б Прочитати Л. Пономаренко «Гер переможений» (с.243-245), виконати завд. 1-3, 8 (письмово). Прочитати поезії Олега Ольжича (с.247-248), завд. 1-3 (с.249) письмово

8 клас

В.Дрозд "Білий кінь Шептало"
(прочитати)
Виконати завдання 1-10 ( ст.186)
Ю.Винничук "Місце для дракона". Прочитати повість-казку. Написати невел. роздум на тему:  " Добро чи зло перемогло в повісті-казці" ( обсяг 1 сторінка) 

9-А,Б,В Прочитати «Росли укупочці, зросли…», «Ісаія. Глава 35» Т.Шевченка.Опрацювати матеріал с.241-244, 246-249.Виконати завд. 1-3(с.242), 1-3 (с.248)  письмово.Прочитати П.Куліш «Чорна рада»

 



10 класи. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Квітень 2020


Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця.
М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.
ТЛ: символізм.
Вивчити:
1.     Життєвий та творчий шлях Миколи Воронного (підручник стор. 229-232)
2.     YuoTub «Українська  література в іменах» (https://www.youtube.com/watch?v=Id6usy302xQ)
3.     Конспект «М. Вороний – ідеолог модернізації української  літератури»  (те, чого немає в підручнику)
4.     ТЛ: символізм.


Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).
Вивчити:
1.     У зошиті: Поетичний паспорт поезії «Блакитна Панна»
2.     Опрацювати табличку (підручник ст. 239)
«Слово-образи → Значення образу».
3.     Скинути на вайбер відео «Я читаю напам’ять поезію
«Блакитна Панна» (готуємося до ЗНО).
ТЛ: символізм
Вивчити
поезію напам’ять
Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних
перетворень («Інфанта»).
Вивчити:
1.     Виразне читання поезії «Інфанта»
2. Ідейно-художній аналіз поезії «Інфанта»
3. Відеопрезентація  (https://www.youtube.com/watch?v=oGpP50W5zcM)
4. Есе « Мотив самотності людини» за твором «Інфанта»
(у зошиті).

Олександр Олесь (О. Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Неоромантичні,   символістські    тенденції    у    творчості
(«З журбою радість обнялась...»).
Вивчити:
1.     Життєпис Олександра Олеся
(підручник стор. 240-242). Виписати тези.
2.     Неоромантичні, символістські тенденції     у творчості
(«З журбою радість обнялась...», за підручником).
3.     Ідейно-художній аналіз поезії.

«Чари ночі» перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини і природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
Вивчити:
1.     Паспорт твору (рід літ.,жанр, мотиви, художні особливості, худ. стиль (напрям) поезій.
2.     Скинути на вайбер відео «Я читаю чи співаю (напамять) романс «Чари ночі»
3.     Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
4.     Тести (за підручником).

Вивчити напам’ять поезію «Чари ночі».
Драматичний етюд «По дорозі в казку».
Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер – сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
ТЛ: драматичний етюд.
Вивчити:
1.     Паспорт твору.
2.     Зміст драматичного етюду
3.     ТЛ: драматичний етюд (ст.247)
4.     У зошиті. Твір-роздум «Лідер – сильна особистість? Чому? Свою думку аргументуйте»





11 класи. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Квітень 2020
Історико-фольклорна основа роману   у віршах Ліна Костенко «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. ТЛ: роман у віршах
Вивчити:
1.     Зміст роману у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай»(https://www.youtube.com/watch?v=vCHCKcLRONA)
2.     Словникова робота
3.     Літературний паспорт твору
5.     Опрацювати підручник ст.222-233.
6.     Рекомендована література (див. підручник)
Митець і суспільство, індивідуальна свобода людини – центральні проблеми роману   у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай»
(Розвиток писемного мовлення)
1.     Написати есе « Митець і суспільство, індивідуальна свобода людини» .
2.     Анонс до вистави «Маруся Чурай»(за однойменним романом  у віршах Л.Костенко, за бажанням).
3.     Тести
Виразне читання поезій Л. Костенко (напам’ять)
Надіслати на вайбер відео « Я читаю поезію Л.Костенко»
Огляд життя й творчості Василя Стуса. Поет як символ незламного духу. Вірш «Крізь сотні сумніві я йду до тебе…» – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці
Вивчити:
1.Життєвий і творчий шлях Василя Симоненка (підручник
ст.234-238)
2.Словникова робота (Стоїцизм – учення однієї з шкіл античності. Стоїки ставили мету: досягнути душевного спокою, духовної незворушності, бути мужніми і стійкими під час життєвих випробувань).
3. Ідейно-художній аналіз поезії «Крізь сотні сумніві я йду до тебе…»
Стан активної позиції ліричного героя  В. Стуса в поезії «Господи, гніву пречистого…» Екзистенційна проблема вибору, віра в себе
ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі
Опрацювати підручник:
1.     Вивчити  напамять поезію «Господи, гніву пречистого»
2.      ТЛ: екзистенціалізм  (Екзистенціалі́зм або філософія існування (фр. existentialisme від лат. exsistentia — існування) — напрям у філософії XX століття, що позиціонує і досліджує людину як унікальну духовну істоту, що здатна до вибору власної долі. Основним проявом екзистенції є свобода, яка визначається як відповідальність за результат свого вибору).
3.     Ідейно-художній аналіз поезії «Господи, гніву пречистого»

4.     Виразне читання поезій В. Стуса (напам’ять)«Господи, гніву пречистого»
Надіслати на вайбер відео «Читаю напамять поезію Стуса»
Д/З.
2.     YouTube фільм В. Кіпіані «Справа Василя Стуса».
3.     Написати відгук на документальний фільм В.Кіпіані «Справа Василя Стуса».












































Алгебра

9-А,В     Самостійна робота 4. Ст.188

Завдання для перевірки знань стор.189





Геометрія 

9-А, 9-В 1.Центральна симетрія . Поворот.
2. Подібність фігур
П 19,20    № 19.11, 19.14, 19.17, 20.1, 20.12, 20.36






Зарубіжна література

7-А, Б клас Світова новела.Опрацювати статтю підручника «Новела як світовий жанр»(ст.203-204).Вміти дати визначення новели,назвати жанрові ознаки новели. Знати короткі відомості про О.Генрі.Прочитати новели «Дари волхвів», «Останній листок».Знати зміст,переказувати (ст.205-220).
8-А,Б клас Класицизм.Знати визначення класицизму як художнього напряму,вміти назвати характерні ознаки.Прочитати про Мольєра, знати основні віхи його життя і творчості(за статтею підручника).Прочитати комедію Мольєра «Міщанин –шляхтич»,знати зміст комедії.
10-В клас Вивчити біографію Артюра Рембо.Прочитати його поезії «Голосівки» «Моя циганерія». Опрацювати статтю підручника про життя і творчість А.Рембо.
11-Б клас Опрацювати за підручником статті ст.160-178. Прочитати твір Хуліо Кортасара «Менади».(ст 178-184)Зайти на сайт «1000 журавлів експрес- уроки».Переглянути експрес- уроки №19,20,21.
11-А клас
Прочитати оповідання Г. Маркеса «Стариган із крилами». За підручником – с. 149 – 151.
10-А,Б.
За підручником – с.149 – 180. Вивчити напам’ять вірші Ш. Бодлера «Альатрос»; П.Верлена «Осіння пісня».
9-А,Б,В.
Написати твір «Поразка чи перемога Нори?» (за п’єсою Г. Ібсена).
Прочитати  п’єсу Б. Шоу «Пігмаліон».
За підручником – с. 251 – 268.
5-А,Б.
Прочитати твір Л.Керролла «Аліса в Країні Див».
За підручником – с. 202 – 231.

Математика
5 –А,Б,В.
1.Вивчити §29. Множення десяткових дробів.
1)Множення десяткового дробу на натуральне число. № 1009, 1010, 1013, 1019.
2)Множення десяткового дробу на десятковий дріб і на розрядну одиницю. №1017, 1021, 1029, 1034, 1040, 1043, 1047.
6-А,Б.
1)Повторення теми «Подібні доданки та їх звернення». № 1392, 1395, 1399.
2)Вивчити §29. Ділення раціональних чисел. №1316, 1318, 1321, 1325, 1332, 1340, 1350, 1352, 1356, 1361.
5-В (ДОДАТКОВО)
№ 1027, 1036, 1044, 1050, 1053, 1055.

Образотворче мистецтво
6-А,Б кл.
1)Сюжетно-тематична картина. Створення композиції спогаду у теплому колориті. Фарби.
2) Побутовий жанр. Створення композиції спогаду у холодному колориті. Фарби.
3) Побутовий жанр у народному мистецтві. Створення композиції на тему народної пісні. Витинанка.
4) Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві. Український народний одяг. Створення ескізів сучасного жіночого, чоловічого одягу з елементами народної традиції. Комбінована техніка: акварель з графічним доопрацюванням.

7-А,Б кл.
1)Книжкова графіка. «Листівка-ілюстрація».
2) Дизайн-графіка. «Екслібрис».
3) Засоби візуальної комунікації. «Афіша».
4) Створення ескізу Великодньої листівки з використанням шрифту.

Англійська мова
10-Б клас.
С. 50, 52 -53 SB, впр. 1,2,4,5, с. 46 WB; впр. 2-6, с.48-49 WB.
10-В клас.
St.B 4.5 ст.54 впр. 1-7 W.B 4.5. c.50 впр.1-5 Граматика с. 120 St. B впр.1,2.
9-А клас.
С. 52-53, впр. 1-6, Word Store 4e.
6-А клас.
С. 32-33, впр. 2-9.
7-А клас.
С. 142-144, вивчити нові слова з тексту, впр.1,3.
5 класи .
Впр.4 с.156, слова с. 156 Впр.1 с.157 Впр.4,5 с.158 Впр.1 с. 159 Впр. 1,2 с. 160.


Інформатика
2-А,Б кл.
1)Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. Зошит с.31.
2)Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Зошит с.32.
3)Перегляд  навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв. Зошит с.33.

2-В клас.
1)Збереження інформаційних продуктів на пристроях. Зошит с.30.
2) Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. Зошит с.31.
3)Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Зошит с.32.
3-А,Б,В кл.
1)Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
Посилання на відео:
2) Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах.
3)Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
Посилання на відео:

4-А,Б кл.
1)Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей.
Посилання на відео:
2) Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
3)Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=cPnEByIMmfY



Інформатика  ( 5-11 клас)

   Відеоуроки- http://itknyga.com.ua/index/bezkoshtovno/0-19 -   контакти для зворотнього зв'язку для  запитання  ( rusynkama@ ukr.net(Марія Вергун)), група у Viber(5,8 класи))
https://learningapps.org - пройти тестування у розділі Інформатика

 5-А, Б, В кл.

1. Середовище складання та виконання програм Sсratch. Опрацюв. п.4.1 (ст.160-165) Перегл. приклади проектів в онлайн-редакторі за адресою scratch.mit.edu

2. Лінійні алгоритми. Опрацюв. п.4.2 (ст.169-173)  Завд.5 (письм.), 7 (підручник ст.176 ) Створ. власний проект  (малюв.геометр.фігур), надіслати скріншоти ств. проектів у групу Viber-інформатика 5 клас.

Cпробувати перевірити свої знання виконавши тест https://learningapps.org/1113647

6-А, Б кл.

1. Програмне опрацювання події . Опрацюв. п.3.1 , ств. проект 

Cпробувати перевірити свої знання виконавши тест https://learningapps.org/6456289

7-А,Б кл.

1. Створення комп'ютерної моделі  процесу функціонування об'єктів. Ств.власний проект у Scratch з взаємодією троьх об'єктів. Надіслати ств. проекти на e-mail rusynkama@ukr.net

8-A, Б кл.
Створити власний проект у вигляді гри на тему " Карантинне життя" у середовищі Scratch (scratch.mit.edu- онлайн-середовище), скинути файли проектів або скріншоти в групу Viber
Перегл. приклади проектів в онлайн-редакторі за адресою scratch.mit.edu

10 клас  Розробка веб-сайту , посилання на який кинути на скр.rusynkama@ukr.net
11 клас  Створення афіші , квитка,емблеми у векторному редакторі . Виконані роботи скинути на скриньку rusynkama@ukr.net


Природознавство 5-А, 5-Б
ü На основі повторення параграфів 36-37 виконати завдання у зошиті( др.)
ü Підготувати міні проект «Поради грибника»
ü Опрацювати параграф 38 «Середовище життя. Чинники неживої природи: світло, повітря»

ü Опрацювати параграф 39 «Вода і тепло в житті огранізмів»

Природознавство5-В клас
Опрацювати параграф 36 – Гриби.
Опрацювати параграф37 – Бактерії
Опрацювати параграф 38-Середовище життя. Чинники неживої природи:світло,повітря.
Опрацювати параграф 39 – Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни умов середовища.
БІОЛОГІЯ 6-А,Б клас
Опрацювати параграф  43 – Плауни,хвощі,Папороті
Опрацювати параграф44 –. Голонасінні.
Опрацювати параграф  45 – Покритонасінні,або квіткові
Опрацювати параграф  46-.Сільськогосподарскі рослини
БІОЛОГІЯ 9- А,Б,В клас
Опрацювати параграф   41- Видоутворення. Основні напрями еволюційного процесу.
Опрацювати параграф  42-Роль різних наук в обґрунтуванні теорії еволюції.
Опрацювати параграф  43Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Опрацювати параграф  44- Етапи еволюції людини.
БІОЛОГІЯ 10-А,10-Б,10-В клас
Опрацювати параграф  44 – Особливості процесів регенерації у людини. Роль стовбурових клітин у процесах регенерації.
Опрацювати параграф  45- Сучасні досягнення регенеративної медицини та трансплантології.
Опрацювати параграф   46-Способи розмноження клітин еукаріотів
Опрацювати параграф  47 Ріст і розвиток клітин. Фактори ,які на них впливають.
Біологія    11-А,Бклас
Опрацювати параграф  43 – Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
Опрацювати параграф  44-Антропічний вплив на гідросферу . Охорона водойм
Опрацювати параграф  45-Основні джерела антропічного забруднення грунтів
Опрацювати параграф   46-Антропічний вплив на біорізноманіття..



Біологія  (7 клас)
Шановні 7-ми класники!
Пропоную завдання з біології для опрацювання. Багато матеріалів можна знайти у соціальних мережах, на природничих каналах ТБ. Допоможе в опануванні матеріалу і ваш підручник. Спостереження можна вести і онлайн через вікно , особливо за поведінкою котів та собак. Бажаю успіхів , зичу здоров’я, до зустрічі у шкільних стінах після завершення карантину.

Тема 1. Поведінка тварин, методи її вивчення. Спостереження за поведінкою тварин. (опрац.стор 203-206)

Тема 2. Поведінкові реакції тварин. (опрац.стор 207-210)

Тема 3. Вроджена поведінка .( опрацювати стор 211-214)

Тема 4. Набута поведінка тварин( опрацювати стор.215-218)

Тема 5. Елементарна розумова діяльність тварин (опрацювати стор. 219-222)
Тема 6. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна, територіальна(опрацювати стор. 223-230)

Тема 7.Соціальна поведінка тварин . Ієрархія у групі.(опрацювати стр.231-235 )

Тема 8 Територіальна поведінка тварин.(опрацювати  стор 235-238) 
Тема 9 Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. .(опрацювати  стор 239-243) 
Теми  міні-проектів (за вибором):
1.Угруповання тварин.

2.Чому мігрують тварини.
3.Як спілкуються тварини.
4.Як вчаться пташенята.

5. Як тварини користуються знаряддями праці.
 Біологія  (8 клас)
Шановні 8-ми класники.
Тематика для вивчення біології для учнів 8 – го класу
Пропоную завдання з біології для опрацювання. Багато матеріалів можна знайти у соціальних мережах, на природничих каналах ТБ. Допоможе в опануванні матеріалу і ваш підручник. Бажаю успіхів , зичу здоров’я, до зустрічі у шкільних стінах після завершення карантину.

1.Нюхова і смакова сенсорні системи.(опрацювати стор 197-200)
2.Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. .(опрацювати стор 210-209)
3. Поняття про вищу нервову діяльність. (опрацювати стор 211-212,215-218)
4.Набута поведінка. Утворення і гальмування умовних рефлексів. Навчання. (опрацювати стор .219-226)
5. Пам’ять. Процеси пам’яті. Типи і види пам’яті. Розвиток пам’яті. (опрацювати стор 232-234)
6.Мова. Особливості вищої нервової діяльності людини. (опрацювати стор 227-228)
7. Мислення і свідомість. (опрацювати стор 229-232)
8. Дослідницький практикум. Визначення типу темпераменту. (опрацювати стор 213-214).

9. Сон. Біологічні ритми. (опрацювати стор 235-240).

Основи християнської етики
5 клас
Вивчити  напам’ять дві заповіді любові (Лк.10.27). Керуйся ними у житті!!!
Прочитати Євангеліє від Мк.15

6 клас
Прочитати Євангелія від Мк.15.
Вивчити дві гаївки.

7 клас
Підготувати розповідь про преподобних Антонія і Феодосія Печерських

8 клас
Параграф 25 (підручник Сохань Г.  Основи християнської етики 8 клас). Взявши за основу зміст  Божих заповідей, підготуй 6 запитань до класу.

9 клас 
Продовжуємо працювати над презентацією про один із храмів Мостищини

10 клас 
Підготувати проект «Сім’я XXI століття»


1-A клас






Історія України

7-Б КЛАС
1)    Культура та освіта на українських землях у II пол. XIV- XVст. Параграф 24 прочитати. Підготувати про Юрія Дрогобича; на тему: «Юрій Дрогобич – вчений-астроном»
2)    Підготувати матеріал на тему: Історія Мостищини у XIII – XVст. ( у вигляді реферату)
Історія Всесвітня
1)    Велике князівство Литовське за правління Ольгерда. Польське королівство за Казамира. Параграф 25, пункт 1-2
2)    Угорське королівство за Імтвана I. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії. Параграф 25, пункт 3. Скласти у зошиті синхронізовану хронологічну таблицю «Відомості про утворення Польського, Угорського, Чеського королівства»
3)    Монгольське панування в X – XVст. Параграф 28 прочитати.

Історія України    9-А КЛАС
1)Утворення політичних партій. Русько-Українська радикальна партія. УНДП. Параграф 23, 24 прочитати
2)Скласти у зошиті порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській Імперіях на поч. XXст. Параграф 23,24.
3)Польський і єврейський рухи в Галичині у II полXIX-.поч XXст.
4)Підготувати (у зошиті) повідомлення про культурне життя поляків, євреїв, німців на території України в XIXст.
5)Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріалізація модернізація. Кооперативний рух на українських землях на поч.XXст. Параграф 25 прочитати
6)Створення і діяльність політичних партій, культурноосвітніх і військово-спортивних організацій на поч. XXст. Параграф 26.
7)Практична робота. Порівняти діяльність в національному русі самостійницької і автономістської течій.
8)Події російської революції 1905-1907рр. в Україні. Діяльність українських парламентських громад у і II Державних думах. Параграф 27.
9)Практична робота у зошиті. Скласти порівняльну таблицю. Ідеї автономії і самостійності у програмах українських політичних партій Наддніпрянщини і Галичини.
Історія Всесвітня
1)Міжнародні відносини напр.XIXст. Утворення військово- політичних блоків – Троїстого союзу і Антанти. Параграф 26прочитати
2)Початок боротьби за переділ колоніального світу. Україна в геополітичних планах Російської, Німецької та Австрійської імперій на землі XIXXXст.                     Виписати у зошит на які частини України претендували Росія, Австрія, Німеччина напередодні I світової війни.


   Історія
5 класи
ü Підготувати міні проект «Родинні традиції Великодня» або малюнок на тему :«Традиції українців на Великдень»
6-А, 6-Б
ü Прочитати легенду про заснування Риму
ü Опрацювати розділ «Давній Рим»
ü Скласти історичний портрет  Юлія Цезаря (коротко в зошиті)
ü Виготовити лепбук до теми
7-А
ü Опрацювати теми:
-«Польське королівство за Казимира ІІІ»
-«Ян Гус. Гуситські війни в Чехії»
-«Османська імперія»
-«Монгольське панування»
ü Позначити на контурній карті:
- території Польського, Угорського, Чеського королівств
- територію поширення гуситського руху
- напрямки завойовницьких походів турків - османів
ü Скласти кросворд до однієї із тем(ключове слово -   СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ)
8-Б
ü Опрацювати розділ 5 «Українські землі в 20 – 90 ХVIII ст.»
ü Визначити особливості політики Російської імперії щодо наступу на автономію Гетьманщини
ü Позначити на контурній карті українські території, які відійшли до Росії на кінці ХVIII ст.
ü Виготовити лепбук на одну із тем:
-Політика Павла Полуботка-
-Політика Данила Апостола
-Політика Кирила Розумовського
ü Переглянути рекомендаційний матеріал (у групі МО…)
9-Б, 9-В
ü Опрацювати розділ 3 «Модернізація країн Європи, Америки та Азії кінця ХІХ – початку ХХ ст.»
ü Укласти порівняльну таблицю: «Реформаторські заходи урядів Австро-Угорщини та Великої Британії»
ü Скласти резюме Отто Бісмарка
ü Переглянути рекомендаційний матеріал (у групі МО…)
10-В(всесвітня історія)
ü Укласти порівняльну таблицю: «Економічний розвиток Японії та Китаю на початку ХХ ст.»
ü Опрацювати розділ «Друга світова війна», укласти короткий тезисний план
ü Підготувати презентацію чи повідомлення на одну із тем:                   -«Людина під час війни»
-«Голокост у роки Другої світової війни»
-«Трагедії ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля»
ü Для повторення  матеріалу з історії України –укласти пазли «НЕП» ( завдання у групі МО… за 25.03)
Географія
6 КЛАС
 1)Льодовики. Багаторічна мерзлота. Болота – особливості, їх утворення та поширення. Параграф 51–52 прочитати.
2)Виконати практичну роботу №6  Позначити на контурній карті назви океанів, морів, проток, заток, річок, озер.
3)Опрацювати параграф 53-54 та скласти у зошиті розгорнутий план про значення вод суходолу для природи і людини.


7 КЛАС
1)Виконати практичну роботу №11 «Визначення типів клімату у межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. Використовувати параграф 45
2)Води суходолу Євразії. Позначити на контурній карті:«Євразії» ( у практичному зошиті) річки, озера, зони боліт і вічної мерзлоти Євразії. Параграф 46 прочитати.
3)Природні зони Євразії. Параграф 47-48,49
4)Підготувати реферати на тему «Найвідоміші об’єкти Євразії занесені до Світової спадщини ЮНЕСКО.(Вибрати один об’єкт Європи і один Азії (за вибором учня)
9 КЛАС
1)Туризм як складова національної економіки, його види. Параграф 39-40 прочитати. Підготувати дослідницькі проекти:                                                                                                      а) Особливості природних рекреаційних ресурсів в Україні
  б) Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.
  в) Туристичні центри України
2)Наукова і освітня діяльність. Освіта і охорона здоров’я у світі та Україні.

10 КЛАС
1)Регіон Америка (параграф 35-38 прочитати):
А) США. Канада. Бразилія. Місце країн у регіоні та світі.
Б) Виконати практичну роботу №6. Порівняти машинобудування США, Канади, Бразилії.
В) Підготувати дослідницькі проекти на тему: Міжнародні зв’язки  України з
варіант – Канадою
II варіант – США
III варіант – Бразилією
11 КЛАС
1)Населення України: кількість; відтворення населення, особливості вікового і статевого складу. Демографічна політика в Україні. Параграф 20,21прочитати.
2)Виконати практичну роботу №9 «Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту»
3)Підготував дослідження з тем:
   А) Сучасна географія трудової еміграції з України.
   Б) Соціальні проблеми манофункціональних міст.


Хімія
 7 кл.
Взаємодія кисню із складними речовинами. Умови виникнення та припинення горіння. П. 19, про.2, 4, 6. 2. Колообіг Оксигену в природі. Озон.п. 20, впр.2, 6 3. Вода, склад її молекули,поширення в природі. Вода- розчинник. П.22, впр.2,7. 4. Розчин і його компоненти. П.23, впр.2,3.
 8 кл.
Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів. П. 17, впр.4 2. Кристалічні гратки. П. 16, впр.4, 5, 7.
 9кл. 1. Властивості жирів. П.29, впр.6. 2. Вуглеводи. Глюкоза.п.30, впр.2, 4. 3. Сахароза. П.30, впр.5, 7. 4. Крохмаль,целюлоза. П.31, впр.3,5.
10кл.
Пластмаси, каучуки. П.32, 33, впр.237, 246, 247. 2. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини та довкілля. Підготувати повідомлення.
11 кл.

1. Якісні реакції на деякі йони. П.31, впр.248, 250, 251. 2. Біологічне значення металічних і не металічних елементів. П. 32, впр.259, 260. 3. Генетичні зв’язки між окремими класам неорганічних сполук. П.33, впр.263,264,268.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Освітня конференція 2022

  Цьогорічна освітня конференція була особливою: здавалось,що все життя почало свій відлік з 24 лютого. Директор ОЗ Оксана Федевич розповіла...