Методична робота



Додаток

 до наказу № 121 від 02.09.2021року

 Затверджено

 

Школа молодого вчителя

 

Мета ШМВ:  

- прискорення процесу адаптації молодого спеціаліста до                                   діяльності в школі,

- надання практичної допомоги малодосвідченим вчителям,

- формування творчого підходу до професії вчителя,

- формування професійних  компетентностей , які відповідають    сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики,

- підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів    педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду

 

 

Основні завдання ШМВ:

 - поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання;

 - сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;

 - вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;

 - розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.

 

Робота "Школи молодого вчителя” у 2021-2022 навчальному році буде направлена на:

 * вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;

* вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;

 * вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

* вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає: мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль, корекцію, рефлексію;

* вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

* вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації.

 

 

                           План роботи школи молодого вчителя

 

 Назва заходу

Відповідальні

Термін

Учасники

Примітка

Обговорення плану роботи ШМВ на навчальний рік.

Заступник директора з НВР, керівник ШМВ, вчителі- наставники

 вересень

Романиця Т.А.

Сабара Л.Л.

 

 

Створення групи «наставник-молодий вчитель».

Заступник директора з НВР, керівник ШМВ, вчителі- наставники

 молодий педагог

Кахнич М.П.

Карвацький

А.М.

Романиця Т.А.

 

Інструктаж молодого учителя :

 Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією

Керівник ШМВ

вчителі- наставники

 вересень

Кахнич М.П.

Карвацький

А.М.

Романиця Т.А.

 

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2021- 2022 навчальному році».

Керівник ШМВ

Заступник директора з НВР

 

  жовтень

Кахнич М.П.

Карвацький

А.М.

Романиця Т.А.

 

 Поради психолога молодим або малодосвідченим вчителям

Керівник ШМВ

Практичний психолог

 

 

 

 

 листопад

Дутко І.П.

Романиця Т.А.

 

Робота між засіданнями:  Ознайомлення молодого педагога із системою роботи в школі: "Молоді вчителі: права і обов’язки", "Традиції в школі".

 вчителі- наставники

вересень-грудень

Романиця Т.А.

 


gerb

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ

ОЗ «МОСТИСЬКИЙ  ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  №2

І-ІІІ  СТУПЕНІВ  МОСТИСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  ЛЬВІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ»

81300 м.Мостиська, вул. Шевченка  2, тел. 4-11-24,  (234) 4-36-53 e-mail

sh2-most@ukr.net

 

НАКАЗ

              02. 09.2021                      м.Мостиська                         №   121-о

 

Про організацію  методичної роботи

у опорному закладі у 2021-2022 н.р.

          У 2021-2022 навчальному році  методична робота з педагогічними кадрами опорного закладу та закладів  - філій здійснюватиметься на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» , Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, у руслі  модернізації освітнього процесу в умовах упровадження Державних стандартів  початкової,  базової та повної загальної середньої освіти та Концепції Нової української школи. Вона буде спроєктована на  втілення  науково-методичної теми “Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу, з метою  підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетентності, розвитку творчої індивідуальності педагогів, стимулювання їх творчих пошуків, примноження інноваційних здобутків, впровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, нових педагогічних технологій, що забезпечить сприятливі умови для досягнення продуктивних результатів роботи  в умовах епідемічних обмежень, пов’язаних з поширенням корона вірусної хвороби

Виходячи з вищезазначеного

Н А К А З У Ю:  


1.  Спрямувати методичну роботу опорного закладу та філій на вирішення таких пріорітетних  завдань:

-       побудова системи методичної роботи з педагогічними кадрами на основі взаємодії з відділом ОМС Мостиської міської ради;

- проведення методичних заходів  на основі компетентнісного підходу;

-поширення інноваційного досвіду методичної діяльності всіх рівнів (проектів, моделей, інноваційних форм роботи, технологій дистанційного навчання, тощо), оригінальних прогресивних ідей з метою впровадження в практичну діяльність, забезпечення нових якісних результатів;

  -   створення умов для розвитку пошуково-творчої активності та дослідно-експериментальної діяльності педагогічних кадрів;

-       утвердження нового професійного світогляду творчої активності педагогів;

-  підвищення якості освіти шляхом оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання, впровадження компетентнісного підходу.

 - методичне забезпечення організації освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової  повної загальної середньої освіти, оновлених навчальних програм, освітніх програм;

-         підвищення рівня професійної компетентності педагогів;

-         удосконалення системи управління закладом освіти в умовах децентралізації, розвиток соціального партнерства;

-         реалізація програм розвитку освіти;

-         оптимізація виховного простору закладу освіти, формування ціннісних орієнтирів;

-         розвиток  інформаційних та комунікативних технологій;

-         методичний супровід інклюзивного, дистанційного навчання, педагогічного патронажу в закладі освіти, у тому числі для дітей з особливими потребами;

 -  аналіз стану викладання навчальних предметів, результатів зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингу рівня навчальних досягнень учнів;

-         підвищення якості й ефективності  освітнього процесу;

-         результативність участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних дисциплін, інтелектуальних, творчих, спортивних конкурсах та змаганнях, тощо.

2.Діяльність заступників з  навчально-виховної роботи спрямовувати на:

-надання методичної, інформаційної, консультативної допомоги педагогічним працівникам;

-методичний супровід освітнього процесу в  умовах впровадження нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти, Концепції Нової української школи;

-забезпечення якісного методичного супроводу роботи з інтелектуально, творчо, спортивно обдарованою молоддю;

-спрямування роботи вчителів 10-х і 11-х класів на якісну підготовку учнів до проходження зовнішнього незалежного оцінювання;

-вивчення потреб і надання практичної методичної допомоги молодим спеціалістам та іншим категоріям  педагогічних працівників;

-організація участі педагогічних працівників закладу та філій у фахових конкурсах (у тому числі й у режимі on-line),  представницьких педагогічних заходах: виставках, творчих звітах, семінарах, нарадах, педагогічних читаннях тощо;

-здійснення організаційно-методичного супроводу дослідно-експериментальної  та інноваційної діяльності в закладі освіти;

-участь в організації роботи  атестаційної комісії І рівня.;

-науково-методичний   супровід та навчально-методичне   забезпечення професійної діяльності педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами (інклюзивні класи, педагогічний патронаж.)

-       підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом  участі у роботі методичних об’єднань учителів - предметників, (освітянських спільнот) творчих груп, проведення методичних тижнів, декад.
- залучення педагогів до участі в інноваційних  проектах різних рівнів.
-стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.

- удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів.

- поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу.                                                                                                                                     3.  З метою цілеспрямованої роботи  освітянських спільнот, методичних об’єднань, творчих груп учителів - предметників та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі створити методичну раду.  

4. Затвердити план роботи методичної ради (додається)

5.Керівництво та координацію методичної роботи з педагогічними працівниками школи здійснювати методичній раді навчального закладу та  проводити її з урахуванням диференційованого підходу за колективними (педагогічні конференції, педагогічні тижні, виставки-презентації, круглі столи), груповими (методична рада,  методичні об’єднання, «майстер-класи»), індивідуальними (стажування, методичні консультації, самоосвіта) формами роботи.

6. Діяльність методичної ради направити на формування інноваційних підходів до організації методичної роботи з педагогами в умовах упровадження Концепції нової української школи.

7. З метою зростання фахової майстерності , підвищення професійного рівня , творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи, контролювати участь педагогів у  зустрічах освітянських спільнот.

8. Організувати роботу шкільного методичного об’єднання класних 

    керівників  - кер. Костерева В.М.

9. Забезпечити активну участь педагогів у міських   та  обласних  методичних

    заходах. 

10.Використовувати атестацію педагогічних працівників, огляди   майстерності та  інші методичні заходи для заохочення зростання професійної майстерності   педагогів, розвитку їх  педагогічної культури,

творчої активності.

11.Здійснювати науково - методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми, залучати їх до олімпіад, конкурсів, турнірів різних рівнів, стимулювати проведення інтелектуальних конкурсів.

12. Організувати та провести I етап :

12.1 XІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської   молоді  імені Тараса Шевченка (листопад 2021р., відп. Ціруг О.Я.)

12.2. XXІІ Міжнародного конкурсу    з української мови імені Петра Яцика (листопад, відп. Сеньківська Н.І.)

12.3. Всеукраїнських учнівських олімпіад  з базових предметів ( жовтень-листопад, відп.Сабара Л.Л.)
12.4. Провести методичні заходи:
12.4.1 Педагогічні читання «Публічне обговорення книги А.Шлейхера «Найщасливіший у світі клас»»(жовтень 2021, Сабара Л.Л.)
 12.4.2. Провести відкриті корекційно-розвиткові заняття «Робота з парними картинками»(12.11.2021,) та «Чарівний мішечок» (01.12.2021 відп. Годованець Н.Ю )
 12.4.3. Урок ЯДС «Чим приваблює природа Карпат»( 3-А клас, 18.11.2021р. Петлюх І.Б.)

  12.4.4.  Методичні посиденьки істориків: «Початок українського національного відродження.Руська трійця» (24.11;9 клас, відп. Пемпусь Д.В.)

 12.4.5.  Відкритий урок  на тему: «Дії. які відбулися в минулому»(8-Б клас, 25.11.2021р. від. Андрейко М.В.)
 12.4.6.Провести семінар- практикум «Дитина з ООП: зрозуміти і допомогти»(25.11.2021р. Годованець Н.Ю., Голдак Ю.М.)
  12.4.7  Провести виховний захід «Зустріч осені з зимою »(2-А, 26.11.2021р. Река Л.В.)

  12.4.8  Педагогічна майстерня вчителя : відкритий урок із ЯДС  «Що об’єднує людей у спільноті?Як знаходити друзів.» ( 2 клас, 03.12.2021р. відп. Тарньова О.Г.)

 12.4.9.Виховний захід з історії .Гра-квест «З Україною в серці» (03.12; відп. Пемпусь Д.В.)

 12.4.10. Виховний захід «Прийшла зима» »(3-А кл., 03.12.2021р. Петлюх І.Б.)
 12.4.11.Відкритий урок з біології «Рослина – живий організм. Знавці рослинного світу»(6-В клас, 04.12.2021 р.Беницька Н.І.)
 12.4.12.Провести майстер-класи «Виготовлення леп-буків у НУШ»(1-Б клас, 06.12.2021р. Сюта О.М.) ; «Моя країна - Україна» »(2-А, лютий 2022р. Река Л.В.)
12.4.13. Провести відкритий урок  з образотворчого мистецтва на тему: «Новорічний сувенір»(3-Б клас, 07.12.2021р. відп. Кушнір Н.В.)
  12.4.13Творча майстерня вчителя «Ялинкова прикраса»(6-Вклас, 08.12.2021р. відп. Зьобер Ю.З.)
  12.4.14Майстер- клас із курсу ЯДС «Які справи дарують мені радість»(розпис новорічних іграшок)(1-А клас, 28.12.2021 р. Федевич В.І.)
  12.4.15 Майстер-клас «Використання інтерактивних ігор та тестів на уроках у початковій школі»(3-Бклас, лютий 2022р., Грендус Г.Л.)
  12.4.16Провести майстер- клас «Впровадження інноваційних технологій навчання на уроках біології » ( 07.02.2022р. Сабара Л.Л.)
 12.4.17 Майстер- клас «Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів засобами інтерактивних технологій» (17.02.2022 , Петлюх І.Б.)
12.4.18Провести фотовиставку до Всесвітнього дня рециклінгу (15.11.2021р. відп. Сабара Л.Л, Беницька Н.І.)
12.4.19 Забезпечити участь спортивних команд закладу у змаганнях,відповідно до календаря (відп. Карвацький А.М., Дахович С.Ю.)
12.4.20 Взяти участь у вишколі молоді «Коли ми вмирали нам сурми не грали»(13.10.2021р. відп. Дахович С.Ю.)
 13. Організувати проведення Всеукраїнських інтелектуальних конкурсів

 “Колосок”,  “Кенгуру”, “Левеня”, “Соняшник”, “Бобер”, “Лелека” ( протягом року,  відп. Беницька Н.І.  Ковальчик Г.В.,  Суботнік Н.С.,  Вергун М.М., Бірець Г.І., Ціруг О.Я.)

14.Взяти участь  дитячо-юнацькому фестивалі мистецтв “Cурми звитяги”

( жовтень 2021р., відп. Макар Г.М.)

15. Взяти участь у міському етапі  конкурсу  “Об’єднаймося ж, брати мої ”, (грудень 2021 р., відп. Помажак О.І., Жук І.І.)

16. Взяти участь у святкуванні 165-ти річчя Івана Франка ( впродовж року Помажак О.І., Федевич А.В., ЦіругО.Я.)

17. Взяти участь у святкуванні Шевченківських днів у школі та громаді

( березень 2022 Помажак О.І., Федевич А.В., ЦіругО.Я., Сеньківська Н.І., Нестор О.О.)

18. Взяти участь у міському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-спортивної гри «Сокіл» («Джура») ( травень 2022р., відп. Дахович С.Ю.)                                                                                                                        19. Провести у опорному закладі та школах – філіях  у лютому 2022 року методичний тиждень(за окремим планом) (відп. Хробак О.І. Сабара Л.Л., Світа Г.І.,Маїк В.Г. )  

20.Взяти участь у  семінарах для відповідальних за зовнішнє незалежне оцінювання та керівників навчальних закладів «Особливості проведення ЗНО – 2022 та реєстрації учасників ЗНО – 2022»  ( січень, 2022р., відп. Макух О.В. Хробак О.І.. Сабара Л.Л.)

21.Організувати  роботу «Школи молодого вчителя » ( протягом року, відп. Сабара Л.Л. Кахнич М.П.)             

22. Провести засідання  круглого  столу « Підготовка до впровадження НУШ –  у 5-тих класах 2022-2023 н. року  »( лютий 2021р., від. Сабара Л.Л.,   Хробак О.І., команда тренерів)   

23.Вивчити та узагальнити передовий педагогічний досвід роботи педагогічних   працівників ( відповідно до плану роботи).

24.Активізувати роботу  шкільного сайту, публікувати матеріали роботи 

школи на сторінках освітнього порталу, сайтах  відділу освіти , молоді та спорту Мостиської міської ради.(відп. Кушнір Н.В., Федевич А.В.)                                                                                                                                                                                                              

25. Контроль за виконанням даного наказу покласти на  заступника директора  школи з  навчально-виховної роботи Сабару Л.Л.

 

Директор   ОЗ                                                                 Оксана Федевич

 З наказом ознайомлені:                                               О.В. Макух

                                                                                         О.І. Хробак

                                                                                         Л.Л.Сабара

                                                                                         М.П. Кахнич

                                                                                         О.І. Помажак

                                                                                         Н.В. Кушнір

                                                                                         І.І. Жук

                                                                                         А.В. Федевич


     

gerb

МІНІСТЕРСТВО  ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ

ОЗ «МОСТИСЬКИЙ  ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  №2

І-ІІІ  СТУПЕНІВ  МОСТИСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  ЛЬВІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ»

81300 м.Мостиська, вул. Шевченка  2, тел. 4-11-24,  (234) 4-36-53 e-mail

sh2-most@ukr.net

 

НАКАЗ

02.09.2021                    м.Мостиська.                         № 120-о

 

Про затвердження складу методичної ради

        На  виконання ЗУ «Про освіту», «Про загальну середню освіту», враховуючи ухвалу педагогічної ради від 31.08.2021 року з метою  підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетентності, розвитку творчої індивідуальності педагогів , стимулювання їх творчих пошуків, примноження інноваційних здобутків, впровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, нових педагогічних технологій, що забезпечить сприятливі умови для досягнення продуктивних результатів роботи

 

Наказую:

1.     Затвердити склад методичної ради опорного закладу у складі:

1.Сабара Л.Л. – заступниця директора з навчально-виховної роботи , голова методичної ради;

2.Сеньківська Н.І. –старший вчитель,  учитель української мови та літератури; секретар методичної ради.

Члени методичної ради:

3.Федевич О.М. - директор школи;

4.Макух О.В. – заступниця директора з навчально-виховної роботи;

5.Хробак О.І.– заступниця директора з навчально-виховної роботи;

6.Помажак О.І. - заступниця директора з виховної роботи;

7.Маїк  В.Г.- заступниця  завідувача  філії з навчально-виховної роботи «Годинівський ЗЗСО І-ІІ ст.-ЗДО»

     8.Світа Г.І. - заступниця  завідувача  філії з навчально-виховної роботи «Підлісецький ЗЗСО І-ІІ ст.-ЗДО»

9.Бірець Г.І.-  учитель історії, старший учитель;

10.Врубель Т.Й.- старший учитель,  учитель  зарубіжної літератури;

11.Ланик Н.І. - старший учитель,  учитель  зарубіжної літератури;

12.Грицишин В.Р.- старший учитель,  учитель інформатики;

13. Балич М.І.- старший учитель,  учитель  початкових класів;

14.Нестор О.О.- старший учитель,  учитель української мови та літератури;

15.Куцій Г.І.- старший учитель,  учитель  початкових класів;

16.Сайкевич Р.Я. - старший учитель,  учитель  фізичного виховання; голова ОС вчителів фізичного виховання;

17.Хробак О.Я. -   учитель англійської мови, голова ОС вчителів іноземних мов;

18.Макар Г.М. – учитель музичного мистецтва,  голова ОС вчителів естетичного циклу;

19.Добрянська Н.В. – учитель вищої категорії , учитель хімії;

20. Кахнич М.П.- учитель трудового навчання, голова ОС класних керівників громади.

2.     Голові методичної ради закладу укласти план роботи, та подати на затвердження до 10.09.2021року.

 

 Директор ОЗ                                                                Оксана Федевич


  








Схвалено

               Протокол  №10

                                    засідання педагогічної ради

                     від 21.12.2021 року

 

Орієнтовний план

підвищення кваліфікації педагогічними працівниками

ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області » у 2022 році

 

 

№ з/п

Прізвище, імя, по-батькові

Предмет, з якого  підв.кваліф.

Субєкт

ПКП

Тема

Примітка

1

Федевич Оксана Миколаївна

керівники

ЛОІППО

209

 

2

Макух Оксана Володимирівна

математика

ЛОІППО

250

 

3

Сабара Любов Львівна

біологія

ЛОІППО

371

 

4

Хробак Олена Іванівна

керівники, заст.керів.

ЛОІППО

209

 

5

Помажак Оксана Іванівна

англійська

мова

ЛОІППО

219

 

6

Чех Зеновія Ігнатівна

укр.мова та література

ДДПУ ім.І. Франка

Розвиток професійних компетентност.

учителя укр.мови та літератури в контексті впровадження новітніх технологій

21.02-25.02

7

Сеньківська Неля Іванівна

укр.мова та література

ЛОІППО

213

 

8

Рожак Любов Володимирівна

укр.мова та література

ЛОІППО

213

 

9

Гончар Наталія Ігорівна

укр.мова та література

ЛОІППО

215

 

10

Ціруг Оксана Ярославівна

укр.мова та література

ЛОІППО

346

 

11

Андрейко Сун Ок

педагогічні працівники

ДДПУ ім.ІФранка

інклюзивна

освіта

24.10-28.10.

12

Хробак Оксана Ярославівна

англійська

мова

ЛОІППО

219

 

13

Костерева Віта Миронівна

англійська

мова

ЛОІППО

219

 

14

Собіль Наталія Володимирівна

англійська

мова

ЛОІППО

376

 

15

Мартинович Лідія Ярославівна

зарубіжна література

ЛОІППО

345

 

16

Ланик Ніна Іванівна

зарубіжна література

ЛОІППО

218

 

17

Врубель Тереса Йосифівна

зарубіжна література

ЛОІППО

218

 

18

Ковальчик Галина Владиславівна

математика

ЛОІППО

250

 

19

Баран Геноефа Станіславівна

математика

ЛОІППО

367

 

20

Суботнік Надія Степанівна

фізика

пропозиції не надано

21

Вергун Марія Михайлівна

інформатика

ЛОІППО

340

 

22

Мельник Тетяна  Володимирівна

фізика, математика

ЛОІППО

361

 

23

Бірець Галина Іванівна

історія, правознавств.

ЛОІППО

350

+правоз., гр.освіта у ДДПУ

03.10-07.10

24

Гавел Оксана Василівна

історія, правознавств.

ЛОІППО

350

+правоз., гр.освіта у ДДПУ

03.10-07.10

25

Мідак Наталія Іванівна

історія, правознавств.

ЛОІППО

258

+ історія  у ДДПУ

03.10-07.10

26

Бішко Марія Андріївна

укр..мова та література

ЛОІППО

346

 

27

Гудима Лідія Ярославівна

географія

ЛОІППО

258

 

28

Добрянська Надія Василівна

хімія

ЛОІППО

267

 

29

Кахнич Мирослава Петрівна

захист України

ЛОІППО

274

 

30

Дахович Софія Юріївна

фізична культура

ЛДУФК ім.І.Бобер-

ського

Інклюзивне фізичне

виховання в умовах НУШ

 ІІ півріччя 2022

31

Сайкевич Роман Ярославович

фізична культура

ЛОІППО

389

 

32

Карвацький Андрій Мирославович

фізична культура

ЛОІППО

404

 

33

Макар Ганна Миколаївна

музичне мистецтво

ЛОІППО

288

 

34

Грицишин Василь Романович

інформатика

ЛОІППО

278

 

35

Беницька Наталя Ігорівна

біологія

ЛОІППО

379

 

36

Дутко Ірина Петрівна

практ.психол.

ЛОІППО

314

 

37

Сторонська Марія Володимирівна

педагогічні працівники

Прометеус

Інклюзивна

освіта

 

38

Река Леся Володимирівна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

39

Правдюк Леся Михайлівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

40

Куцій Галина Іванівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

41

Грендус Галина Левківна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

42

Петлюх Ірина Богданівна

початкові класи

ЛОІППО

342

 

43

  Федевич Віра Іванівна

початкові класи

ЛОІППО

342

 

44

Сюта Олександра Миколаївна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

45

Кушнір Наталя Володимирівна

початкові класи

ЛОІППО

342

 

46

 Яхимець Галина Іванівна

початкові класи

ЛОІППО

342

 

47

Балич Михайлина Іванівна

початкові класи

ЛОІППО

210

 

48

Ковальчик Любов Петрівна

початкові класи

ЛОІППО

342

 

49

Близняк Христина Михайлівна

асистенти вчителів

ЛОІППО

337

 

50

Голдак Юлія Михайлівна

асистенти вчителів

ЛОІППО

411

 

51

Годованець Наталія Юріївна

асистенти вчителів

ЛОІППО

411

 

52

Пшоняк Людмила Романівна

логопед

ЛОІППО

415

 

53

Світа Тетяна Іванівна

фізика

ЛОІППО

264

 

54

 Осідач Ольга Любомирівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

55

 Зьобер Юлія Зіновіївна

трудове навчання та технології

ЛОІППО

284

 

56

 Жук Ірина Іванівна

педагог-організатор

ЛОІППО

309

 

57

Федевич Андріана Володимирівна

педагог-організатор, практ.психол.

ЛОІППО

313

 

58

Гандз Мар’яна Михайлівна

соціальний педагог

ЛОІППО

316

 

59

Романиця Сергій Андрійович

трудове навчання та технології

ЛОІППО

367

 

60

Петрівська Оксана Богданівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

61

Нестор Олександра Остапівна

українська мова та література

ЛОІППО

213

 

62

Плюта Володимир Михайлович

керівники ЗЗСО

ЛОІППО

204

 

63

Шийка Ярина Володимирівна

англійська мова

ЛОІППО

220

 

64

Маїк Віра Григорівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

65

Боса Марія Михайлівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

66

Шийка Любов Анатоліївна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

67

Михалунь Ірина Михайлівна

німецька мова

ЛОІППО

223

 

68

Голубко Емілія Григорівна

українська мова та література

ЛОІППО

213

 

69

Пемпусь Ігор Володимирович

математика

ЛОІППО

250

 

70

Світа Галина Іванівна

початкові класи

ЛОІППО

211

 

71

 Кабан Олександра Володимирівна

зарубіжна література

ЛОІППО

345

 

72

Шийка Олександра Михайлівна

українська мова та література

ЛОІППО

346

 

73

Путяк Світлана Михайлівна

історія

ЛОІППО

349

 

74

Шийка Оксана Іванівна

педагогічні працівники

ЛОІППО

367

 

75

Павелко Оксана Іванівна

вчителі природничих дисциплін

ЛОІППО

392

 

76

Лібич Ольга Орестівна

початкові класи

ЛОІППО

393

 

77

Забіяка Галина Михайлівна

педагогічні працівники

ЛОІППО

415

 

78

Борило Ірина Ігорівна

педагогічні працівники

ЛОІППО

402

 

79

Гридова Оксана Іванівна

педагогічні працівники

ЛОІППО

409

 

80

Гусарова Галина Ярославівна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

81

Пемпусь Юлія Михайлівна

зарубіжна література

ЛОІППО

345

 

82

Пристацька Анна Генадіївна

педагогічні працівники

ЛОІППО

381

 

83

Пемпусь Марія Ігорівна

педагогічні працівники

ЛОІППО

362

 

84

Тур Любов Григорівна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

85

Пемпусь Дмитро Володимирович

історія

ЛОІППО

354

 

86

Тарньова Оксана Григорівна

початкові класи

ЛОІППО

343

 

 

Директор ОЗ                                                                О.Федевич

Методична робота у 2021-2022 н.р.

План методичної роботи на 2021-2022 н.р.

План роботи школи молодого вчителя 2021-2022 н.р.


Засідання атестаційної комісії

Засідання атестаційної комісії https://www.facebook.com/groups/280239102658416/permalink/731145440901111/

Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників опорного закладу на 2021 рік ( схвалено на засідання педагогічної ради  21.12.2020 року).

Прізвище, ім’я по-батькові

кваліфікація

рік атестації.,

категорія

назва суб’єкта

термін ПК

назва

предмету

назва

курсу

кількість годин

примітка

1

Пшоняк

Петро Павлович

директор

вч. укр. мови і літератури

 І,2016

2021

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

керівник ЗЗСО

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

2

Макух Оксана Володимирівна

заст..директ.

вч.математ.

Вища, 2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

математи

ка

 

30

 

3

Помажак Оксана Іванівна

заст. директ. вч.анг. мови

Вища, 2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

анг.мова

 

30

 

4

Сабара Любов Львівна

біолог, ботанік

І, 2020

ЛОІППО

 

 

лютий-грудень 2021

заст..дир.

Медіапросвіта і медіа грамотність в освітньому процесі.

8

 

5

Федевич Оксана

Миколаївна

вчитель трудового

навчання

Вища, 2017,

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

заст..дир.

 

30

 

6

Чех Зеновія Гнатівна

вч.укр.мови та літератур.

Вища,2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

українська

мова та література

 

30

 

7

Сеньківська Неля Іванівна

вч. української мови та літератури

2019, Вища, СУ,

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

українська

мова та література

Культура мовлення сучасного пеедагога

8

 

8

Нестор Олександра Остапівна

вик.укр.мови

та літерат.

Вища, СУ, 2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

українська

мова та література

 

30

 

9

Ціруг Оксана

Ярославівна

вч.укр.мови

І, 2014

2021

ЛОІППО

лютий- грудень 2021

українська

мова та література

GOOGLE-сервіси в роботі педагога

8

 

10

Рожак Любов Володимирівна

вч.української мови та літератури

н/а

ЛОІППО

січень-червень 2021

українська

мова та література

 

30

 

11

Хробак Оксана

Ярославівна

викл. анл.мови

2019,вища

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

англійська

мова

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

12

Андрейко

Сун Ок

вч.англ.мови

І,2017,

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

англійська

мова т

 

30

 

13

Костерева Віта Миронівна

вчитель англ.мови та заруб.літератури

І, 2019

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

англійська

мова

GOOGLE-сервіси в роботі педагога

8

 

14

Вітів Наталя Петрівна

вч.англ.мови

ІІ, 2012,2021

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

англійська

мова

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

15

Мартинович Лідія Ярославівна

викл.рос.мови та літератури

В, 2020

2025

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

зарубіжна література

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

16

Ланик Ніна

Іванівна

вч.рос.мови та літератури

Вища,СУ,

2019, 2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

зарубіжна

література

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

17

Врубель Тереса Йосифівна

вч.рос.мови та літератури

Вища, СУ,

2019,2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

зарубіжна

література

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

18

Ковальчик

Галина Владиславівна

вчитель математики та фізики

Вища, 2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

математи

ка

 

30

 

19

Баран Геноефа Станіславівна

вчитель математики

Вища, 2020,

2025

ЛОІППО

 

математи

ка

 

 

 

20

Суботнік Надія Степанівна

вч.фізики

І, 2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

фізика

 

30

 

21

Мельник Тетяна  Володимирівна

вч.фізики і математики

І, 2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

фізика

 

30

 

22

Вергун Марія Михайлівна

вчитель інформатики

І,2016

2021

ЛОІППО

лютий- грудень 2021

інформатика

Комунікативна компетенція педагога-коуча

8

 

23

Бірець Галина Іванівна

вч.історії та суспільств.

В, СУ,

2020

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

історія

Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога

8

 

24

Гавел Оксана Василівна

вч .історії та с-вознавство

І, 2020

2025

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

історія

Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога

8

 

25

Мідак Наталія Іванівна

учитель всесв.історії

І,2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

історія

 

30

 

26

Бішко Марія

Андріївна

вч.укр.мови

В.В-М, 2025

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

українська

мова та література

Використання мотиваційних технік в роботі педагога

8

 

27

Гудима Лідія Ярославівна

викладач географії

2018, В, СУ, 2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

географія

 

30

 

28

Добрянська Надія Василівна

викладач

В.,2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

хімія

 

30

 

29

Кахнич Мирослава Петрівна

вч.трудового

навчання

Вища, 2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

трудове навчання та технології

 

30

 

30

Дахович Софія Юріївна

вч.поч.класів

І,2017

2022

ЛДУФК ім. І.Боберського

лютий 2021

фізична культура

 

30

 

31

Сайкевич Роман Ярославович

викладач фіз..культури та спорту

Вища, 2016,

2021

ЛДУФК ім. І.Боберського

травень

2021

фізична культура

 

30

 

32

Карвацький Андрій

Мирославович

викладач фіз.культури

та спорту

І,2017

2022

ЛДУФК ім. І.Боберського

лютий 2021

фізична культура

 

30

 

33

Макар Ганна Миколаївна

вчитель музики та народознав.

Вища, 2018,

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

музичне мистецтво

 

30

 

34

Грицишин Василь Романович

вч.інформ.

 Вища, СУ, 2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

інформатика

 

30

 

35

Беницька Наталя Ігорівна

вч. біології,хімії та здоровя людини

Н\а

ЛНУ ім.І. Франка

диплом магістра

2019

М 19

№205401

31.12.2019

90 кред.

ЄКТС

заочна

36

Хробак Олена Іванівна

вч.укр.мови та хр.етики

Вища, СУ, 2019,2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

християн

ська етика

Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного і духовного зростання молоді

8

 

37

Дутко Ірина Петрівна

практичний психолог

І, 2019

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

практичний психолог

Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога

8

 

38

Красуцька Марія Володимирівна

педагог- організатор

н\а

ДДПУ ім.І.Франка

диплом бакалавра

01.09.2018-30.06.2020

В20 №266369

15.07.2020

120кр.

ЄКТС

заочна

39

Река Леся Володимирівна

вч.початкових класів

І, 2013

 

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

40

Правдюк Леся Михайлівна

вч.початкових

класів

І, 2019

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

вч.початкових класів

Розвиток системи оцінювання в НУШ

8

 

41

Куцій Галина Іванівна

вч.поч.класів

Вища, СВ

2018,2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

42

Грендус Галина Левківна

вч.поч.класів

І,2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

43

Петлюх Ірина Богданівна

вч.поч.кл.

Вища,2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

44

Федевич Віра Іванівна

вч.поч.кл.

Вища,2019

2024

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

вч.початкових класів

Розвиток системи оцінювання в НУШ

8

 

45

Сюта Леся Миколаївна

вч.поч.кл.

Вища,2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

46

Кушнір Наталя Володимирівна

вч.поч.класів

викл.англ.мови

ІІ, 2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

47

Яхимець Галина Іванівна

вч.поч.кл.

І, 2018

2023

ЛОІППО

лютий-грудень 2021

вч.початкових класів

Розвиток системи оцінювання в НУШ

8

 

48

Балич Михайлина Іванівна

вч.поч.кл.

Вища, СВ

2018

2023

ЛОІППО

січень-червень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

49

Ковальчик Любов Петрівна

вч.поч.кл.

І, 2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

вч.початкових класів

 

30

 

50

Близняк Христина Михайлівна

асистент вчителя

І, 2017, 2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

асистент вчителя

 

30

 

51

Голдак Юлія МИхайлівна

асистент вчителя

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

асистент вчителя

 

30

 

52

Годованець Наталія Юріївна

вч.допом.школи та логопед

ІІ, 2017

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

асистент вчителя

 

30

 

53

Пшоняк Людмила Романівна

вч.рос.мови і літератури

І, 2016,

2021

ЛОІППО

лютий- грудень 2021

логопед

Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення.

8

 

54

Мельничок Юрій Миронович

вчитель історії

н\а

2022

ЛОІППО

вересень- грудень 2021

трудове навчання та технології

 

30

 

55

Світа Тетяна Іванівна

вчитель інформатики

 

ДДПУ ім.І.Франка

              здобуває ОКР магістра


№з/п

Прізвище,імя

По батькові

Кваліфікація

Рік атестації,

категорія

Назва субєкту

Термін ПК

Назва

предмету

Назва курсу

Кількість

годин

Примітка

1.

Пемпусь Ігор

Володимирович

І категорія

2024р.

1.PROMETHEUS

 

2.EdEra

 

 

3.EdEra

 

 

 

 

 

4.ЛОІППО

Січень

 

Червень-серпень

 

Лютий-травень

 

 

 

 

Лютий-грудень 2021р.

Математика

 

математика

1.«Впровадження інновацій у школах»

2.«Математика.Просто»

 

3.«Робота вчителя початкових класів з особливими освітніми потребами»

 

4.«Партнерська взаємодія вчителівта батьків у контексті Нової Української Школи»

60 год

 

60год

 

 

30год

 

 

 

 

8год

 

2.

Світа Галина

Іванівна

І категорія

2024р.

1.EdEra

 

 

 

2.ЛОІППО

Січень

 

 

 

Лютий-грудень 2021р.

Початкові класи

1.«Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами»

2. «Культура мовлення сучасного педагога»

 

30год

 

 

 

8год

 

3.

Пемпусь Марія

Ігорівна

Вища категорія

2021р.

Prometheus

Травень 2021р

 

«Захист прав людей з інвалідністю»

30год

 

4.

Тур Любов

Григорівна

9 т/р

«Старший вчитель»

2021р.

«Всеосвіта»

Лютий 2021р.

Початкові класи

«Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми з когнітивними  порушеннями у початковій школі»

30год

 

5.

Пемпусь Дмитро

Володимирович

І категорія

2022р.

1.Prometheus

 

2.ЛОІППО

Березень2021р

 

Вересень-грудень2021р.

 

 

 

правознавство

«Впровадження інновацій в школі»

60год

 

 

30год

 

6.

Тарньова Оксана Григорівна

І категорія

2022р.

1.«Всеосвіта»

 

 

 

 

 

2.ЛОІППО

Лютий 2021р.

 

 

 

 

 

Вересень-грудень 2021р.

Початкові класи

 

 

 

 

Початкові класи

«Особистісний розвиток навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням»

30год

 

 

 

 

 

30год

 

7.

Мудрагеля Оксана Романівна

ІІ категорія

2022р.

1.EdEra

 

2.EdEra

 

    3.Prometheus

 

 

 

4.EdEra

 

 

5.ЛОІППО

Січень 2021р

 

Січень 2021р.

 

 

Березень 2021р.

 

 

Травень2021р.

 

 

вересень-грудень 2021р.

Укр.мова

 

Укр.літ

 

 

 

 

 

 

 

 

Польська мова

1.«Лайфхаки з української мови»

2.«Лайфхаки з   української літератури»

 

3.«Стартуємо до успішної школи»

 

4. «Робота вчителя початкових класівіз дітьми з  особливими освітніми потребами»

60год

 

60год

 

 

 

30год

 

30год

 

 

30год

 

8.

Голубко Емілія

Григорівна

І категорія

2023р.

1.EdEra

 

2.ЛОІППО

 

Січень2021р.

 

Січень-червень 2021р

Укр.мова

 

Українська мова та література

«Від фонетики до морфології»

30год

 

 

     30год

 

9.

Маскаль Галина

Миколаївна

І категорія

2023р.

1.«Всеосвіта»

 

 

 

2.ЛОІППО

Лютий 2021р.

 

 

Січень-червень 2021р.

Математика

 

 

 

математика

Втілення підходу «діти навчають дітей» науроках математики

3год

 

 

 

30год

 

10.

Пристацька Анна

Геннадіївна

ІІ категорія

2025р.

1.Prometheus

 

2.EdEra

 

3.ЛОІППО

Лютий 2021р.

 

Березень 2021р.

Лютий-грудень 2021р.

Англ.мова

 

Англ.мова

1.Англійська мова для початківців.(А1-А2)

2.Частини мови

 

3. «Культура мовлення сучасного педагога»

20год

 

35год

 

 

8год

 

11.

Поцілуйко Олена Миколаївна

І категорія

(сумісник)

2025р.

EdEra

Протягом року

 

«Участь батьків у організації інклюзивного навчання»

3 год

 

12.

Щепяк Орислава

Анатоліївна

н/а

(сумісник)

2024р.

EdEra

Протягом року

біологія

«Рослини,гриби,лишайники»

30год

 


З/П

Прізвище, ім’я по-батькові

кваліфікація

рік атестації.,

категорія

назва суб’єкта

термін ПК

назва

предмету

назва

курсу

кількість годин

примітка

1

Плюта В.М.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2024

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Фізична культура

Конфлікти у професійній діяльності педагога та конструктивні шляхи їх розв’язання

8

 

2

Маїк В.Г.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2023

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Початкова класи

Курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів

30

 

3

Шийка О.І.

Спеціаліст вищої категорії

2025

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Математика

Google-сервіси в роботі педагога

8

 

4

Шийка О.М.

Спеціаліст вищої категорії

2022

ТОВ « На урок»

Січень – грудень 2021

Українська мова та література

Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

13

 

5

Кабан О.В.

Спеціаліст вищої категорії

2025

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Українська мова та література

Культура мовлення сучасного педагога

8

 

6

Михалунь І.М.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2023

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Німецька мова

Курси підвищення кваліфікації для вчителів німецької мови

30

 

7

Павелко О.І.

 

 

 

 

 

 

Спеціаліст вищої категорії

2025

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Біологія

Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді

8

 

8

Путяк С.М.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2022

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Географія

Курси підвищення кваліфікації для вчителів географії

10

 

9

Шийка Я.В.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2024

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Англійська мова

Сторітелінг як ефективний метод формування комунікативної компетентності

8

 

10

Гусарова Г.Я.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2021

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Початкові класи

 

 

Розвиток системи оцінювання в Новій українській школі

8

 

11

Боса М.М.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2023

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Початкові класи

Курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів

30

 

12

Лібич О.О.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

 

2022

 

 

EdEra

Січень – грудень 2021

Початкові класи

« Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»

30

 

13

Шийка Л.А.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

2023

ЛОІППО

Січень – грудень 2021

Початкові класи

Курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів

30

 

14

Світа Т.І.

Спеціаліст

Навчається у ДДПУ ім..І.Франк.

ТОВ

 « Прометеус»

Січень – грудень 2021

Фізика

« Впровадження інновацій в школах»

30

 

15

Забіяка Г.М.

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

 

 

16

Гридова О.І.

Спеціаліст

 

 

 

 

 

 

 

17

Борило І.І.

10 розряд

 

 

 

 

 

 

 


Засідання атестаційної комісії І рівня.

      31березня у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області», відповідно до вимог Типового положення про атестацію педагогчноих працівників ,відбулося засідання атестаційної комісії. Воно проходило із дотриманням всіх необхідних карантинних норм: кількість членів зменшено до мінімальної, атестаційні матеріали розглянуто без присутності працівників, витримано масковий режим  та необхідні відстані між присутніми. За результатами розгляду: 1 педпрацівнику присвоєну ІІ кваліфікаційну категорію, 3 підтверджено раніше присвоєні кваліфікаційні категорії «спеціаліст І категорії». Порушено клопотання перед атестаційною комісією Відділу ОКТМС  про підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»-2 учителям, підтвердження раніше присвоєних кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та  педагогічного звання «учитель-методист»-1 учителю, підтвердження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєння педагогічного звання «старший учитель» - 1 учитель, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»-3 учителям.







 04.02.2020 року у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІст.»(директор П.Пшоняк) у рамках методичного місячника було проведено майстер- клас «Як стати автором педагогічної публікації». На запрошення заступниці директора із методичної роботи Л.Сабари , тренінг провела методист кабінету моніторингу освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти - Занік Галина Віталіївна. Під час практичного заняття педагоги не лише мали можливість прийняти участь у складанні «ідеального» конспекту уроку із різних предметів, а і отримали рекомендації та поради щодо публікації  власних матеріалів у періодичних педагогічних часописах. Участь у роботі майстер-класу прийняли всі заступниці директора, а також методист ОКТМС Бішко М.А.
   Своєю участю педагоги продемонстрували одну із ключових компетентностей яку формують у здобувачів освіти, а саме вміння вчитися впродовж життя.

заступниця директора із методичної  роботи
Сабара Л.Л.















18.12.2019 року у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ст.» ( директор Пшоняк П.П.)відбулося засідання методичного об’єднання вчителів мистецтва. Майстер - клас на тему «Впровадження методу проектів на уроках мистецтва » представила вчитель опорного закладу Ланик Н.І.
     Ніна Іванівна показала учасникам  велику кількість матеріалу зібраного нею впродовж років навчання курсу «Мистецтво» : дитячі малюнки, колажі, реклами, різноманітні проекти: мультимедійні,  друковані, розповіла про свої способи та се моди пробудження у дітей мотивації до пізнання культурної спадщини народів світу.
   Окрім того під час засідання вчителі творчо попрацювали: укладали «портрет» ідеального вчителя мистецтва, ділилися практичним досвідом. Присутні на цьому засіданні директор опорного закладу Пшоняк П.П., його заступники Макух О.В. , та Сабара Л.Л. високо оцінили педагогічну майстерність, креативність, творчість педагога.










  














17 грудня 2019 року у ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ст.» (директор Пшоняк П.П. )  10-ти класників пройшов  інтегрований день за темою «Цукор».
    Інтеграція - передбачає об’єднання окремих частин у єдине ціле з метою формування цілісної картини навколишнього світу. Саме таку мету ставили перед собою педагоги закладу, що проводили у цей день уроки. Кожен на своєму предметі, розкривав це поняття, зокрема : вчителі англійської мови Хробак О.Я. , та  Костерева В.М. акцентували увагу на модній косметичній процедурі «Шугарінг», що походить від sugar –цукор англійською. Вчитель фізичного виховання Сайкевич Р.Я. нагадав про необхідність поповнення енергії при фізичних навантаженнях, джерелом якої є вуглеводи, вчителі інформатики: Вергун М.М. та Грицишин В.Р. навчали працювати у глобальній мережі за заданими параметрами пошуку.Вчитель хімії Добрянська Н.В. не лише здійснила віртуальну подорож на цукровий завод із учнями, акцентувала увагу на використанні цукру людиною, знайомила із натуральними замінниками цукру, а й практично вчила порівнювати якісний, кількісний склад органічних речовин різної хімічної будови. Вчитель історії Бірець Г. І. акцентувала увагу на ролі цукру в історичних процесах на Україні на початку ХХ століття, а саме на становленні та розквіті цукрового виробництва, пов’язаного із ним розвитку робітничих поселень, будівництві шкіл, лікарень, культурних осередків, завдяки меценатській діяльності відомих цукровиробників: Терещенків, та ін..  Вчитель математики Баран Г.С. розпочала урок із математичної загадки відповіддю до якої було слово Цукор. Вчитель математики Ковальчик Г.В. ,завдяки своїй креативності та творчому підходу зуміла  дуже вдало поєднати тригонометричні функції та цукор. 
          З метою формування  здорового способу життя та пропаганди здорового харчування  на зустріч із 10-ти класниками  було запрошено лікарку-ендокринолога Мостиської КЦРЛ Гамерник А.С.  яка дала  молоді фахові поради : про користь  цукру та шкоду від вживання його  надмірної кількості , про те як уникнути захворювання на цукровий діабет, та як зберегти здоров’я змолоду.
   Інтерактивний  підсумок інтегрованого дня провела заступниця директора із методичної роботи Сабара Л.Л.  Під час озвучення своїх суджень про плюси та мінуси цукру у житті людини здобувачі освіти озвучили різні почути впродовж цього дня думки: Цукор- джерело енергії, цукровий діабет- невиліковна хвороба, у склянці Кока- коли – 5 ложок цукру, шугарінг – косметична процедура, цукор- виробляють віз цукрового буряку на Радехівському цукровому заводі, та ін.. А оскільки у культурній столиці Галичини місті Львові працюють кав’ярні під назвою «Цукор»  було запропоновано здійснити туди екскурсію.
     Практичний психолог Дутко І.П. , провела анкетування із старшокласниками на тему: "Ставлення учнів до інтегрованого навчання". За результатами проведеного анкетування 75% учнів готові вивчати одну тему в контексті різних навчальних предметів, 25% - проти. Здобувачі освіти мали змогу запропонувати свої теми інтергованого дня на майбутнє(харчування, вода, спорт, повітря, інтернет, вино, секс, сіль, спирт).























     



















 21 лютого на базі Мостиського ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів відбулося міжшкільне методичне засідання вчителів української мови та літератури. Згідно складеного плану пройшли майстер – класи «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інноваційних технологій (з досвіду роботи вчителя Нестор О.О.) , «Як правильно писати висловлення» (вчитель Чех З.Г.).
     
     Під час даного майстер – класу Нестор О.О. продемонструвала свій педагогічний досвід з проблеми, а також розкрила різні види навчальної діяльності, інноваційні методи та прийоми, які використовує у власній педагогічній практиці. Саме ті інтерактивні технології, які розвивають креативні якості особистості  учня : орфографічна розминка «Вітрила», творча п’ятихвилинка , гра «Веселий потяг», творчий диктант, робота в парах (складання діалогів), метод «Асоціативний кущ», «Мікрофон», складання загадки.


     Під час тренінгу вчителі – словесники працювали творчо, фантазували, висловлювали власну точку зору. На завершення майстер – класу  вчитель Нестор О.О. сказала, щоб виховати справжню творчу особистість, розвинути потенційні творчі можливості дитини вчителю необхідно самому бути людиною творчою і не байдужою до краси.

     Чех З.Г. дала настанови щодо підготовки   до написання власного висловлення, ознайомила з критеріями оцінювання. Вказала, як  треба сформулювати тезу, навести переконливі аргументи, які найкраще підтвердять міркування, проілюструвати думки прикладами з художньої літератури чи інших видів мистецтва, історичними фактами або випадками з життя, правильно написати висновок. Для цього продемонструвала власний зразок висловлення про мову.





Методичне об'єднання вчителів інформатики

     Методичне об’єднання вчителів інформатики Мостиської ОТГ  за темою «Програмно-методичне забезпечення викладання інформатики»  відбулося  у Мостиському ЗЗСО №2  І-ІІІ ст.
     В рамках засідання був проведений тренінг  на тему « Використання інтерактивної дошки на уроках » . Вчитель інформатики  Мостиського ЗЗСО №2, Грицишин В.Р., розповів про основні принципи роботи з інтерактивною дошкою, продемонстрував основні елементи і  інструменти, які є головними при використанні дошки на уроці, а також навів приклади розробки уроків з використанням інтерактивної дошки.
    Друге питання, яке є вкрай актуальним і розглядалося на засіданні – це «Робота в середовищі програмування Lazarus».  Голова МО, вчитель  інформатики  Мостиського ЗЗСО №2 І-ІІІ ст., Вергун М.М. , проаналізувала  основні проблемні аспекти при викладанні даної теми у 8-х ,9-х классах.
    Вчитель інформатики , Лещук Р.Є.  навів приклади розв’язування задач з табличними величинами і створення проектів  в Lazarus.
     На завершення засідання вчитель інформатики Твіржанського НВК , Солодкевич О.А., поділилася своїми доробками і досвідом , розкривши питання « Позакласна робота з інформатики».
    Підсумувала засідання своїм виступом  Мартин М.І.  ,методист відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області , підкресливши актуальність розгляду даних питань і запропонувавши певні шляхи вирішення наявних проблемних питань , а саме - організації курсів по середовищу Lazarus і освоєння навичок користування інтерактивною дошкою.



Педагогічні читання на тему : "Педагоги -новатори"

 

 




Всесвітній День цивільного захисту в Мостиській ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів. 

     Основними завданнями проведення Дня цивільного захисту в Мостиській ЗОШ №2 І –ІІІ ступенів було вироблення в учнів умінь, навичок правильно і чітко діяти у різних надзвичайних ситуаціях для захисту свого здоров’я та життя ;практична перевірка вміння учнів користуватися засобами індивідуального захисту, надавати першу допомогу. В рамках відзначення Всесвітнього Дня цивільного захисту в Мостиській ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів було проведено ряд заходів, спрямованих на збереження життя та здоров’я людини. Вчителі Захисту Вітчизни Шпук Р.Б. та Кахнич М.П. провели вікторину – змагання з учнями 10 –х класів «Юні рятівники», мета якої навчитися швидко оцінювати небезпечну ситуацію, приймати оптимальне рішення щодо її подолання, рятування свого життя та надання допомоги іншим.
Також вчителями були проведені бесіди з учнями про небезпеки природного, техногенного та соціально – політичного характеру і уроки Захисту Вітчизни на тему «Цивільний захист». На уроках учні дізналися про причини виникнення надзвичайних ситуацій, правила поведінки під час НС,надання першої допомоги. Як підсумок уроків була проведена вікторина «Вчимося жити в безпеці». Учні молодших класів взяли участь у підготовці виставки малюнків присвяченої Дню цивільного захисту. З метою донести до учнів інформацію про основні види небезпек та наступні дії у випадку надзвичайних ситуацій, вчителями ЗВ була організована виставка тематичних плакатів.


    
Олімпіада з християнської етики

18 лютого 2017 року КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» разом з Катехитично-педагогічним інститутом, філософсько-богословським факультетом Українського католицького університету провів ІІІ етап учнівської обласної олімпіади з християнської етики. Переможці  ІІ етапу олімпіади  учениці 8,10 класу Смола Анастасія Михайлівна(Мостиська ЗОШ №2) і Калужна Роксолана Михайлівна (Мостиська ЗОШ №1) мали можливість проявити свої знання.
Декан філософсько-богословського факультету УКУ о. Роман Завійський у вітальному слові до учнів ознайомив їх з інноваційними освітніми можливостями факультету, запросив обирати фах богослова у майбутньому,а , заступник директора КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Микола Кацюба побажав їм якнайкраще показати свої знання . Невимушена атмосфера сприяла учасникам мислити невимушено і  креативно.
Поспіль  учнів гостинно пригостили кавою/чаєм, українським борщем з пампушками, також вручили диплом учасника ІІІ етапу учнівської обласної олімпіади з християнської етики та в якості подарунка -  книги для організації християнського дозвілля – «Яскраві барви любові до Божого творіння», а також «Уроки виховання характеру». Галина Сохань, голова журі, подякувала вчителям за те, що якнайкраще підготували учнів до олімпіади, поділилася з ними планами про проведення наступних заходів.
Учениці разом з учителем Євець Лілею Михайлівною здійснили екскурсію по Львову. Було цікаво і дуже весело. Час пролетів непомітно. Дівчатка побачили родзинки міста, відчули неповторну атмосферу старого Львова.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Освітня конференція 2022

  Цьогорічна освітня конференція була особливою: здавалось,що все життя почало свій відлік з 24 лютого. Директор ОЗ Оксана Федевич розповіла...