пʼятниця, 13 вересня 2019 р.


"Олімпійський тиждень" у ОЗ  «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів»

       Всім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров’я. А кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Доброю традицією в ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів» стало проводити напередодні дня фізичної культури та спорту "Олімпійський тиждень". Важливість та популярність спорту цілком виправдана. Адже спорт, це не тільки самоорганізація і дисципліна, здоров’я і молодість, елемент культури і стиль життя - це саме життя, рух вперед! Спорт є одним із головних чинників, який впливає на фізичний розвиток та здоров'я дитини. Тому ми намагаємось дотримуватись цих принципів.
     Протягом "Олімпійського тижня" в ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів» були проведені години спілкування «Олімпійське сузір’я України», «Олімпійськими шляхами до здорового майбутнього». Не обійшлося і без командних спортивних змагань та цікавих естафет.

педагог- організатор
Красуцька М.В.











Немає коментарів:

Дописати коментар

Освітня конференція 2022

  Цьогорічна освітня конференція була особливою: здавалось,що все життя почало свій відлік з 24 лютого. Директор ОЗ Оксана Федевич розповіла...