14.02.2019 на базі ОЗ «Мотиський ЗЗСО №2 I-III ступенів» відбулося
МО учителів іноземної мови. На порядку денному було висвітлено два питання:
- Майстер клас «Навчання читання на уроках англійської мови»
(Хробак О.Я.)
- Елементи тренінгу при викладанні англійської мови у 1 класі
(Шийка Я.В.)
Присутні почули, що читання є рецептивним
видом мовленнєвої діяльності, який включає техніку читання і розуміння того, що читається, і відноситься до
письмової форми мовлення. Види читання:
-ознайомлювальне читання (з розумінням
основного змісту тексту)
-вивчаюче читання (з повним розумінням тексту)
-вибіркове/ переглядове читання (з метою пошуку необхідної
інформації чи інформації, яка цікавить)
На початковому ступені (1-4) основним завданням є розвиток
навичок техніки читання уголос і про себе/мовчки і досягнення швидкості
читання.
На середньому ступені (5-8) ставиться завдання навчити учнів
читати вголос і про себе складніші тексти пізнавального характеру, що
представлені в підручнику.
На старшому ступені (9-11) учні повинні уміти читати без
словника з метою отримання основної інформації, або зі словником — для повного
розуміння змісту тексту, що включає до 6% незнайомих слів. Учні старших класів
мають оволодіти навичками анотування тексту (стисло передати зміст прочитаного
в усній чи письмовій формі); реферування (визначити в тексті нову інформацію чи
головні думки/ факти); рецензування (висловлювати свою думку, давати оцінку
змісту тексту в усній чи письмовій формі).
Методист відділу ОКТМС Мостиської міської
ради Львівської області Гнатовська Н.М. зробила підсумок засідання, роз’яснила
деякі питання методичного характеру, по ЗНО в 11 та ДПА в 9 класах, по
веденню журналів та коригуванню календарно- тематичного планування під час
карантину.
Немає коментарів:
Дописати коментар